Of'ta ‘Adım Zekâ, İşim Oyun’ Projesi Kapsamında Mangala Yarışması Düzenlendi
Trabzon’un Of ilçesinde, İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen "Adım Zekâ, İşim Oyun" projesi kapsamında mangala turnuvası düzenlendi. Öğrenciler, turnuvada kıyasıya mücadele ederken ödüllerle onurlandırıldı.
Of’taki Turnuvada Dereceye Girenler Belli Oldu Of'ta gerçekleştirilen mangala yarışması, okullar arasında düzenlenen ön müsabakaların ardından ilçe finalleriyle devam etti. Final karşılaşmaları, Şehit Öğretmen Ali Bulut İlkokulu'nda yapıldı. Farklı eğitim kademelerinden öğrenciler, zekâ ve strateji gerektiren oyunda büyük bir heyecanla yarıştı. İlkokul birinci kademede: 1. M. Bilal Sarıoğlu 2. Sare Şahin 3. Hafsa Özbektaş İlkokul ikinci kademede: 1. F. Zehra Muhsir 2. Akif Kemhacıoğlu 3. Eslem E. Öztürk Ortaokul kategorisinde: 1. Emir Baki Yavuz 2. M. Hamza Çakıroğlu 3. Baran Uğurlu Lise kategorisinde: 1. Kayra Şentürk 2. Alipaşa Atalay 3. Enes Kumaşoğlu Dereceye Girenlere Madalya ve Katılım Belgeleri Takdim Edildi Yarışma sonunda her kategori için ödül töreni düzenlendi. İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kabahasanoğlu, ilkokul birinci kademe birincilerine madalya ve katılım belgelerini takdim etti. İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Hasan Tekke ise ilkokul ikinci kademe ödüllerini verdi. Ortaokul kategorisindeki ödüller, İsmail Yıldırım İlkokulu Müdürü Cemal Kızıltay tarafından takdim edilirken, lise kategorisinde dereceye girenlere ödüllerini Şehit Öğretmen Ali Bulut İlkokulu Müdürü Ahmet Altunkal verdi. İlçe Milli Eğitim Müdürü Kabahasanoğlu: “Bu Projeyi Önemsiyoruz” İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kabahasanoğlu, projeye ve yarışmaya katılan tüm öğrencilere teşekkür ederek, "Projeyi çok önemsiyoruz ve her yıl daha fazla öğrencimizin katılımını sağlamak istiyoruz. Öğrenciler burada hem eğleniyor hem de yarışma heyecanı yaşıyor. Bundan sonraki süreçte daha fazla katılım bekliyoruz. Her ay farklı oyunlarla bu heyecan devam edecek inşallah," dedi. “Adım Zekâ, İşim Oyun” projesi, öğrencilerin hem eğlenirken öğrenmesini hem de stratejik düşünme yeteneklerini geliştirmelerini hedefleyerek eğitimde oyun bazlı öğrenme yaklaşımını desteklemeye devam ediyor.



